3 Ekim 2011 Pazartesi

İKEA GANİMETLERİM

Cumartesi günü resmen ikea aşerdim.Aslında birazda kız kardeşim sebeb oluyo bunlara gidip gidip güzel kokulu mumlar ve mumluklar alıyo evine ve ben her gittiğimde bayılıyorum.Sanırım çoğu zaman birbirimizi etkiliyoruz bişeyler almak için :) kendi kendime dedim ki ikea burnunun dibinde bu hazineden yararlan..Vee öğle vakti ikea ya gittik.İkea da aksesuar tarzı şeyleri seviyorum lambalar vazolar mutfak gereçleri....

   Detaylı bi tur attıktan sonra üç tealight mumluğu ve 36 lı gül kokulu tealightlardan aldım.Karnımız acıktığı için forum istanbula geçerek açlığımızı giderdik..Ama benim aklım hala ikeada :)
   
    Eşimi teknosada bırakarak ben bi koşu ikeaya  tekrar dönüş yaptım ve aklımda kalan orta boy gül kokulu mumlardan aldım :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder